اشتہار کے جائزے کے مرکز میں، گوگل نے ایک نیا "عام اشتہاری زمرہ" فلٹر شامل کیا ہے۔
Google New Updates-یہ فلٹر اشتہارات کی زبان کو آسان بناتا ہےاشتھاراتی جائزہ مرکز میں یہ نیا فلٹر وسیع زمروں اور ذیلی زمروں سے اشتہارات کی شناخت کو آسان بناتا ہے۔ اگر آپ اپنی سائٹ پر دکھائے جانے والے مخصوص زمرے کے اشتہارات کے بارے میں فکر مند ہیں، تو آپ نئے فلٹر کو استعمال کرنا چاہیں گے۔
Google اپنے صارفین کیلئے ہمیشہ آسانیاں لاتا رہتا ہے، اس نیو اپڈیٹس سے اب آپ اشتھاراتی جائزہ مرکز کے اوپری حصے میں تلاش کے باکس کا استعمال کرتے ہوئے جو اشتہارات دیکھتے ہیں ان کو محدود کر سکتے ہیں، مثال کے طور پر، زبان، اشتہار کی قسم، اشتہار کے سائز وغیرہ کے لحاظ سے۔
اشتہارات تلاش کرنے کے لیے آپ درج ذیل تلاش کی اصطلاحات استعمال کر سکتے ہیں:
متن: ایسے اشتہارات کو تلاش کریں جن میں اشتہار کا متن یا منزل کے یو آر ایل ملتے ہیں۔
کلک کرنے کے لیے سٹرنگ: ایسے اشتہارات تلاش کریں جن کا ٹریکنگ URL ہے۔
آپ اشتہارات کو فلٹر کرنے کے لیے درج ذیل فلٹرز میں سے ایک استعمال کر سکتے ہیں:
پبلشر ڈومین کے ذریعہ اشتہارات کو فلٹر کریں تاکہ یہ دیکھیں کہ وہ آپ کی کن سائٹوں پر نمودار ہوئے ہیں۔
پچھلے ایک سے تیس دنوں کے دوران آپ کی سائٹ پر ظاہر ہونے والے اشتہارات کے لیے فلٹر کریں۔
کسی مخصوص اشتہاری نیٹ ورک سے اشتہارات کے لیے فلٹر کریں۔
شناخت شدہ زبان کے لحاظ سے اشتہارات کے لیے فلٹر کریں۔ گوگل اشتہار کی زبان کا فیصلہ کرنے کے لیے متعدد معیارات کو دیکھتے ہے، بشمول اشتہار کا لینڈنگ صفحہ اور مواد، جس کا مطلب ہے کہ آپ کو مختلف زبان میں تصاویر یا متن والے اشتہارات مل سکتے ہیں۔
آئیے تصور کریں کہ آپ کے پاس پانچ زبانوں (انگریزی، ہسپانوی، اطالوی، پرتگالی اور جاپانی) میں مندرجہ ذیل تقسیم کے کل کے ساتھ اشتہارات ہیں: انگریزی (20)، ہسپانوی (40)، اطالوی (25)، پرتگالی (5) اور جاپانی (10) )۔ اس کے بعد زبانیں اس ترتیب (نزولی) میں دکھائی جائیں گی: ہسپانوی، اطالوی، انگریزی، جاپانی، اور پرتگالی۔
اپنی سائٹ پر ظاہر ہونے والے اشتہارات کے سائز کے مطابق فلٹر کریں۔
فہرست کو ترتیب دینے کے لیے ہر سائز کے اشتہارات کا فیصد استعمال کیا جاتا ہے۔
اشتہار کی قسم (تصویر، متن، یا رچ میڈیا) کے لحاظ سے فلٹر کریں۔
اشتہارات کو ان کے عمومی زمرے یا ذیلی زمرہ کے لحاظ سے فلٹر کیا جا سکتا ہے۔
نوٹ کریں کہ گوگل کا نظام خود بخود اشتہارات کی درجہ بندی کرتا ہے، اور گوگل صرف مشتہر کی فراہم کردہ درجہ بندی پر انحصار نہیں کرتا ہے۔ گوگل کا نظام تمام دستیاب زمروں سے اشتہارات کو فلٹر کرنے کی ہر ممکن کوشش کرتا ہے۔ تاہم، گوگل یہ وعدہ نہیں کر سکتا کہ ہر منسلک اشتہار کو فلٹر کیا جائے گا۔
یاد رہے کہ، فلٹرنگ کے کچھ انتخاب اس وقت تک نہیں دکھائے جاتے جب تک کہ آپ تلاش کے میدان میں داخل ہونا شروع نہ کر دیں اور گوگل کو معلوم نہ ہو جائے کہ آپ کیا تلاش کر رہے ہیں۔