#سری لنکا میں آپکا مجرم ہوں، پرویز رشید - Latest News -pkpointurdu - trending -topics - Viral news -today

بریکنگ نیوز

Pakistan Point Urdu

#سری لنکا میں آپکا مجرم ہوں، پرویز رشید

آج پاکستان کے شہر سیالکوٹ میں انتہائی ہولناک واقعہ پیش آیا۔

پاکستان کے شہر سیالکوٹ میں انتہائی ہولناک واقعہ پیش آیا۔
 پاکستان کے شہر سیالکوٹ میں انتہائی ہولناک واقعہ پیش آیا۔

توہین رسالت کے الزام میں مشتعل ہجوم نے فیکٹری کے غیر ملکی جنرل مینیجر کو تشدد کا نشانہ بنایا اور پھانسی دے دی۔


مشتعل ہجوم نے افسر پر حملہ کر دیا اور نعرے بازی کی لیکن سری لنکا کے جنرل منیجر پریانتھا کمار ہولناک ظلم کے نتیجے میں موقع پر ہی جاں بحق ہو گئے۔


سیالکوٹ میں افسوسناک واقعہ پیش آیا۔

 

توہین مذہب کے دعوے پر مشتعل مظاہرین نے فیکٹری کے غیر ملکی جنرل منیجر کو تشدد کرکے قتل کردیا۔


مسلم لیگ (ن) کے سینئر سیاستدان اور سابق وفاقی وزیر پرویز رشید نے کہا ہے کہ وہ اپنے ہی ہم وطنوں کو یہ باور کرانے میں ناکام ہوا ہوں، #سری میں آپ کا مجرم ہوں۔



جماعت اسلامی پاکستان کے امیر سراج الحق نے سیالکوٹ میں پیش آنے والے واقعے کو انتہائی افسوسناک اور "اسلام اور انسانی وقار کی توہین" قرار دیا ہے۔


انہوں نے ٹوئٹر پر پیغام شئیر کرتے ہوئے لکھا کہ


    ڈینگی موت بن کے آیا،آپ زندگی بن کے آۓ،ہم اندھے ہوں آپ آنکھیں عطیہ کر دیں، آپ کرکٹ کھلنے آئیں ہم موت بن جائیں،آپ ہماری صنعت چلانے آئیں ہم لاش بھی نہیں خاک واپس کریں، میں اپنے ہموطنو کو سمجھانے میں ناکام ہوا ہوں۔ #سری لنکا میں آپکا مجرم ہوں۔