میری زندگی میں آنے اور ہمیشہ میرے ساتھ رہنے کے لیے آپ کا شکریہ، ہیپی برتھ ڈے عائزہ: دانش - Latest News -pkpointurdu - trending -topics - Viral news -today

بریکنگ نیوز

Pakistan Point Urdu

میری زندگی میں آنے اور ہمیشہ میرے ساتھ رہنے کے لیے آپ کا شکریہ، ہیپی برتھ ڈے عائزہ: دانش

 عائزہ خان نے اپنی 31ویں سالگرہ کے موقع پر اپنے مداحوں کا شکریہ ادا کیا

میری زندگی میں آنے اور ہمیشہ میرے ساتھ رہنے کے لیے آپ کا شکریہ، ہیپی برتھ ڈے عائزہ: دانش

خوبرو اداکارہ عائزہ خان نے اپنی 31ویں سالگرہ اپنے خاندان کے ساتھ گزاری۔


"سال گزرتے ہیں، ہم بڑھتے ہیں، اور ہماری محبت اس کے ساتھ بڑھتی ہے،" دانش تیمور نے کہا۔ میری زندگی میں آنے اور ہمیشہ میرے ساتھ رہنے کے لیے آپ کا شکریہ.... ہیپی برتھ ڈے عائزہ۔"

ہفتے کے روز، عائزہ خان نے اپنے لاکھوں مداحوں کا شکریہ ادا کیا کہ ان کے مہربان پیغامات اور تحائف کے لیے انہوں نے اپنی 31 ویں سالگرہ اپنے خاندان کے ساتھ منائی۔


ایک خوبصورت تبصرے کے ساتھ، مہر پوش اداکارہ نے انسٹااگرام پر اپنے شوہر دانش تیمور اور ان کے بچوں حورین اور ریان تیمور کی شاندار تصاویر شیئر کیں۔


پاکستانی شوبز انڈسٹری کی معروف اداکارہ عائزہ خان انسٹاگرام  پر  لکھا کہ، "اور کچھ نہیں مانگ سکتی۔ محبت، حمایت اور تمام خواہشات کے لیے آپ سب کا بہت شکریہ جو آپ لوگوں نے میری طرف بھیجا۔ اور تحائف بھی!”